tiistai 8. kesäkuuta 2010

Kameralelu - lelukamera?





Niin, tämän sivun otsikon olin jo tehnyt valmiiksi, kun aloin taas pyöritellä sanoja: kameralelu vai lelukamera! No mulla on ihan tavallinen Canonin digikamera,jonkun mielestä ehkä ihan lelu, mutta onhan se oikea lelu mulle, koska sillä on helppo ottaa ihan suunnittelemattomia kuvia. Paikallinen fotoyrittäjä sanoi mulle, "että meinaatko , että määrä korvaa laadun?" Jossain määrin hän oli oikeassa!
Getinspired 110-kisa innoitti mut kahteen sivuun, joista ylimmäisellä osallistun kisaan. Sivun ylemmässä kuvassa olen kamerani kanssa ottamassa kuvaa heijastuksena metron ovissa ja alemmassa kuvassa on mun sisko ja mun kamera vihreässä pussissaan.
Alemmassa sivussa on muistoja mummun kutomasta mekosta ja lapsuudesta.
Sivu on odottanut valmistumistaan jo kauan , mutta nyt sain leluaiheesta inspiraation. Zumbatessa revähti vasen pohje, joten on aikaa skräppäillä!

3 kommenttia:

  1. Voi sua! Mulla on häntäluu tohjona, joten en zumbaile minäkään. Ei tule vanhuus yksin :(

    Ekassa leiskassa tykkään eniten tuosta isosta kaarisulusta ja siitä, miten se päätyy tuohon pyörylään. Ja alemmassa värimaailmasta.

    VastaaPoista
  2. Molemmat leiskat ovat kivoja. Onko se zumbaaminen oikeesti kivaa? Harrastetaanko sitä jossain salilla - mä olen nähnyt lähinnä sen ostoskanavalla pyörivän mainoksen... Pitäs saada läskit sulatettua ;o)

    VastaaPoista
  3. Mekkosivun värit ovat ihanat, tykkään tosi paljon

    VastaaPoista