keskiviikko 30. joulukuuta 2009

Luovuus lentoon 2010


Taaskin sattui sopivaan kohtaan uusi Inspiroidu-Haaste#87 sillä olen aloittamassa vuorotteluvapaan 11.1.2010 ja se innosti skräppäilemään tämän sivun. Olen vapaa koko ensi vuoden ja aion käytää aikaani itseni hoitamiseen ulkoilemalla, lukemalla, skräppäilemällä ja joogaamalla; kaikki rakkaita harrastuksiani.Tätä kautta saan elämääni myös noita helmiä, joiden paikat olen merkinnyt. "Lukujärjestys" on siis hyvin viitteellinen.
Sain tyttäreltä joululahjaksi skräppäilytarvikkeita, joita olen sivussa käyttänyt. Kaikki tämän sivun kauniit paperit ovat Panduro Hobbyn.
Kaikille Onnellista uutta vuotta ja toteutuneita unelmia!

3 kommenttia:

  1. ihanaa, että tulee mahdollisuus toteuttaa kaikkia kivoja harrastuksia! pidä vain tiukasti kiinni tuosta lukujärjestyksestä, vaikka se onkin joustava - muuten arjen tylsähköt askareet ja muut kiireet saattavat syödä turhan suuren osan kivoilta asioilta!

    hyvää uuutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. Joo, hyvä lukkari. Kannatetaan!

    VastaaPoista
  3. Ihana sivu ja näyttääpä kivalle vuoden lukujärjestys, mulle kelpais kans tuommoiset aktiviteetit, hih!

    VastaaPoista